Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова Пошта"
Для вирішення питань обміну та повернення - звертайтесь до нашого менеджера у Telegram | Viber (+38 066 824-23-81) | Instagram
*для оперативного оформлення обміну або повернення - вказуйте номер ТТН вашого замовлення
Для повернення та обміну товару обовʼязково мають бути виконані наступні умови:
Пройшло не більше 14 днів з моменту отримання товару на пошті
Товар не був у використанні:
- відсутні сліди експлуатації (чиста підошва, протектор не має потертостей, відсутні заломи на шкірі)
- відсутній посторонній запах
Збережена оригінальна упаковка:
- ціле упакування
- збережена бірка та повна комплектація
Доставка обміну та повернення відбувається за рахунок покупця
Товар який був у використанні - не підлягає обміну та поверненню
Забір посилок для обміну та повернення відбувається у вівторок та четвер
Відправка обмінів у середу та пʼятницю
Повернення коштів протягом 7 днів з моменту отримання та перевірки товару на складі