Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону  «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова Пошта"

Для вирішення питань обміну та повернення - звертайтесь до нашого менеджера у Telegram | Viber (+38 066 824-23-81) | Instagram
*для оперативного оформлення обміну або повернення - вказуйте номер ТТН вашого замовлення


Для повернення та обміну товару обовʼязково мають бути виконані наступні умови:
 

Пройшло не більше 14 днів з моменту отримання товару на пошті

Товар не був у використанні:

  • відсутні сліди експлуатації (чиста підошва, протектор не має потертостей, відсутні заломи на шкірі)
  • відсутній посторонній запах

Збережена оригінальна упаковка:

  • ціле упакування
  • збережена бірка та повна комплектація

Доставка обміну та повернення відбувається за рахунок покупця 

Товар який був у використанні - не підлягає обміну та поверненню


Забір посилок для обміну та повернення відбувається у вівторок та четвер
Відправка обмінів у середу та пʼятницю
Повернення коштів протягом 7 днів з моменту отримання та перевірки товару на складі